Alla medlemmar i Moderaterna i Tierp hälsas välkomna till föreningens 100 ås jubileum!

Tidigare i sommar aviserade vi att Tierpsmoderaterna den 10 september kommer att fira att det är 100 år sedan som den första föreningen inom vårt parti i nuvarande Tierps kommun bildades. Den 22 januari 1911 samlades moderata valmän i Vendels socken och bildade då Vendels moderata valmansförening.

Nu börjar jubileumsdagen närma sig. Vi inleder firandet med flera utåtriktade aktiviteter som engagerar våra riksdagsledamöter i länet och EU-parlamentarikern Christofer Fjellner. Vi fortsätter med ett besök på Örbyhus slott. Festdagen kulminerar med en fest på kvällen i Tierp. Vi gläds särskilt åt att se vår partisekreterare Sofia Arkelsten.

Du inbjuds att tillsammans med respektive delta i vår festdag i Tierp.

Eftersom många kommer att göra en insats för partiet under hela dagen passar det med en enkel klädsel under hela jubileumsdagen.

OSA senast 4:e september till ordf. i jubileumskommittén, Daniel Blomstedt, oavsett vilken eller vilka aktiviteter ni önskar delta i.

VÄLKOMNA den 10 SEPTEMBER

Med varma hälsningar
Daniel Blomstedt                                                           Per Davidsson
Gruppledare                                                                    Föreningsordförande